Artemis_Rerras

Αρτέμης Ρέρρας, Office Systems Business Unit Director της Intertech

Ο επικεφαλής του Office Systems Business Unit της Intertech, Αρτέμης Ρέρρας, αναλύει τη νέα συνεργασία με την ιαπωνική Ricoh και περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο αυτή ενισχύει το ήδη διευρυμένο «οπλοστάσιο» υποστήριξης των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Προτείνουμε λύση φτιαγμένη στα μέτρα του πελάτη

Αρτέμης Ρέρρας, Office Systems Business Unit Director της Intertech

Αρτέμης Ρέρρας, Office Systems Business Unit Director της Intertech

– Κύριε Ρέρρα, θα μπορούσατε να μας συνοψίσετε τους τομείς που δραστηριοποιείται το τμήμα σας στην ελληνική αγορά, καθώς και την πορεία του μέχρι σήμερα;

Το τμήμα μας δραστηριοποιείται στον εξοπλισμό της επιχείρησης με συστήματα προηγμένης τεχνολογίας στους τομείς των τηλεπικοινωνιών και της ολοκληρωμένης διαχείρισης εγγράφων.
Eνας από τους πιο σημαντικούς τομείς δραστηριοποίησης είναι ο εξοπλισμός της επιχείρησης με τηλεφωνικό κέντρο και τα παρελκόμενα αυτού, τομέας στον οποίο η Intertech με τα προϊόντα της Panasonic κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, με μερίδιο σε νέες εγκαταστάσεις που αγγίζει το 24%. Παράλληλα, η συνεργασία με τη Ricoh ανοίγει νέες ευκαιρίες για την ισχυροποίηση της θέσης μας στην αγορά της διαχείρισης εγγράφων.
Στόχος της εταιρείας μας είναι η συνολική και αποτελεσματική προσέγγιση του πελάτη, γι’ αυτό και τα τελευταία χρόνια παρ’ όλη την κρίση που πλήττει την αγορά που δραστηριοποιούμαστε, τα αποτελέσματα του τμήματος είναι ανοδικά, τόσο σε έσοδα όσο και σε μερίδιο αγοράς.

– Πώς εκτιμάτε ότι θα επηρεάσει τον τζίρο και το μερίδιό σας στη χώρα μας η συνεργασία σας με την ιαπωνική Ricoh, εταιρεία που πρωταγωνιστεί παγκοσμίως στον τομέα των εκτυπωτικών λύσεων;

Η Ricoh είναι η 7η μεγαλύτερη εταιρεία προϊόντων τεχνολογίας στον κόσμο και η συνεργασία μαζί της δείχνει ότι θα είναι μια πραγματικά εντυπωσιακή εμπειρία. Από τις πρώτες στιγμές που ξεκινήσαμε τη συνεργασία φαίνεται ότι η τεχνογνωσία και η κουλτούρα της εταιρείας μπορεί να κάνει τη διαφορά στην τοπική αγορά, προσφέροντας σε συνεργασία με την Intertech υπηρεσίες και προϊόντα απαράμιλλης ποιότητας.
Είναι βέβαιο ότι η συνεργασία με τη Ricoh μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα του τμήματος και κατ’ επέκταση της Intertech. Θα μας δώσει τη δυνατότητα να μπούμε σε νέες αγορές, ενώ παράλληλα, σε συνδυασμό με το προϊοντικό portfolio της Panasonic, θα ισχυροποιήσουμε τη θέση μας στις αγορές που δραστηριοποιούμαστε.

– Πόσο έτοιμη θεωρείτε πως είναι η μικρομεσαία ελληνική επιχείρηση για να υποδεχτεί τη φιλοσοφία των Managed Print Services (MPS); Πιστεύετε πως η οικονομική κρίση ευνοεί το συγκεκριμένο μοντέλο;

Τόσο το MPS όσο και η εξέλιξη αυτού, το MDS (Managed Document Services), αποτελούν μονόδρομο για την εξελικτική πορεία της σύγχρονης ελληνικής επιχείρησης. Η εφαρμογή ενός προγράμματος MDS οδηγεί την επιχείρηση σε νέο τρόπο διαχείρισης των εγγράφων της με σημαντικά και μετρήσιμα οφέλη, με κυριότερο αυτό της μείωσης του λειτουργικού της κόστους.
Η σωστή προσέγγιση της μικρομεσαίας επιχείρησης είναι το σημείο κλειδί που πρέπει να προσέξουμε όσοι δραστηριοποιούμαστε στο χώρο. Οι πελάτες έχουν την αίσθηση ότι το MPS αφορά μόνο τις μεγάλες εταιρείες του χώρου και δεν μπορεί να παρέχει οφέλη σε μια μικρότερου μεγέθους επιχείρηση.
Στην Intertech δίνουμε πολύ μεγάλη έμφαση στη σωστή προσέγγιση του πελάτη. Θέλουμε να καταλάβουμε τις ανάγκες του σε βάθος, έτσι ώστε να του προτείνουμε λύση φτιαγμένη στα δικά του μέτρα, που θα του προσφέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και θα καλύπτει στο μέγιστο δυνατό βαθμό τις ανάγκες του. Με δομημένη προσέγγιση και οπτική απεικόνιση της σημερινής και της μελλοντικής του κατάστασης, του δίνουμε να καταλάβει τα πλεονεκτήματα της προτεινόμενης λύσης και πώς αυτή η λύση θα αλλάξει τον τρόπο που εργάζεται σήμερα και θα μειώσει τα κόστη του. Η εποχή του αγοράζω εκτυπωτές από το ράφι έχει αλλάξει για τις επιχειρήσεις, οι οποίες πριν προβούν στην αγορά ενός νέου εκτυπωτή ή πολυμηχανήματος, πρέπει να έχουν κατανοήσει πλήρως τις ανάγκες που έχουν. Σε αυτό το σημείο έρχεται η δική μας συμβολή, όπου με μια αναλυτική μελέτη της σημερινής κατάστασης μπορούμε να προτείνουμε στον πελάτη την προσέγγιση του αύριο. Ιδιαίτερα στις δύσκολες ημέρες που διανύουμε, ο συνδυασμός της υψηλής τεχνολογίας με τη δυνατότητα για σημαντικά μειωμένο λειτουργικό κόστος που μπορούμε να προσφέρουμε σαν Intertech στον πελάτη αποτελεί την επιλογή που κάθε επιχείρηση πρέπει να κάνει, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική.

– Εκτός από τις λύσεις της Ricoh για μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς, να αναμένουμε στην Ελλάδα και προϊόντα που θα αφορούν μικρότερες εταιρείες ή ακόμα και τελικούς καταναλωτές;

Μια από τις συμφωνίες που κλείσαμε με τη Ricoh αφορά στη διανομή των εκτυπωτών και των μικρών πολυμηχανημάτων της εταιρείας, τα οποία απευθύνονται τόσο σε μικρομεσαίες εταιρείες (SoHo & SME) και ελεύθερους επαγγελματίες όσο και σε ιδιώτες χρήστες. Πρόκειται για ένα ευρύ και πλήρες portfolio, με προϊόντα που ταιριάζουν στις ανάγκες των καταναλωτών, προσφέροντας εκπληκτική ποιότητα σε συνδυασμό με χαμηλό κόστος χρήσης.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να τονίσω την έμφαση που δίνει η Intertech στην υποστήριξη της μικρής και μεσαίας επιχείρησης. Στοχευμένα εστιάζουμε σε αυτή την κατηγορία επιχειρήσεων, παρέχοντας ολοκληρωμένη υποστήριξη, τόσο πριν όσο και μετά την πώληση. Παράλληλα, η ανάπτυξη των προϊόντων μας γίνεται πάντα με γνώμονα την ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση και πώς οι επερχόμενες εξελίξεις στην τεχνολογία θα αλλάξουν το τοπίο που δραστηριοποιείται.

 – Η προώθηση των νέων προϊόντων στην αγορά θα γίνει μέσα από το υφιστάμενο δίκτυο πωλήσεων της Intertech;

Oπως ήδη γνωρίζετε, η Intertech δραστηριοποιείται πολλά χρόνια στη συγκεκριμένη αγορά, οπότε και η προώθηση των νέων προϊόντων θα γίνει μέσα από τις εδραιωμένες συνεργασίες της εταιρείας, με τις οποίες έχουμε τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε όλα τα segments της αγοράς. Το δίκτυο των συνεργατών της Intertech εξελίσσεται συνεχώς μέσα από συνεχείς ενημερώσεις και εκπαιδεύσεις, έτσι ώστε να παρέχει πάντα, όχι μόνο το καλύτερο προϊόν, αλλά και κορυφαία υπηρεσία στον πελάτη.
Παρ’ όλα αυτά, όμως, προτεραιότητά μας είναι η βελτίωση της εμπειρίας του τελικού πελάτη. Μέσα από αυτή την αναζήτηση, οδηγούμαστε σε νέες μεθόδους προσέγγισής του, τις οποίες αξιολογούμε και βελτιώνουμε συνεχώς.

– Η δομή του τμήματος θα αλλάξει με την έλευση της νέας συνεργασίας;

Μια σύγχρονη εταιρεία πρέπει να προσαρμόζεται και να εξελίσσεται διαρκώς στον περιβάλλον που δραστηριοποιείται. Εκτός αυτού, οι στόχοι και οι απαιτήσεις που θέσαμε εμείς οι ίδιοι στην εταιρεία μας για τη νέα συνεργασία είναι πολύ ψηλά. Για το λόγο αυτό, συμπληρώσαμε την ομάδα με έμπειρα στελέχη που προσελκύσαμε από την αγορά, με στόχο να ξεκινήσουμε άμεσα, προσφέροντας σε συνεργάτες και π




Δεν υπάρχουν σχόλια

Προσθέστε το δικό σας