Vasilis_Sykalos

Βασίλης Σύκαλος, Country Manager της Toshiba σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο κ. Βασίλης Σύκαλος μιλά για την πορεία της Toshiba στην Ελλάδα, καθώς και για τη «μυστική συνταγή» των δημοφιλέστατων laptops της εταιρείας.

 

Η πρωτοπορία είναι βασική μας επιδίωξη

Ο Country Manager της Toshiba σε Ελλάδα και Κύπρο, Βασίλης Σύκαλος.

Ο Country Manager της Toshiba σε Ελλάδα και Κύπρο, Βασίλης Σύκαλος.

– Περιγράψτε μας την πορεία της Toshiba τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά. Είστε ικανοποιημένος από το μερίδιό σας και ποιοι οι στόχοι σας για φέτος;

«H Toshiba έχει ακολουθήσει μία σταθερή πορεία ανάπτυξης στην ελληνική αγορά όλα αυτά τα χρόνια της παρουσίας της και αυτό φυσικά αποτυπώνεται στις πωλήσεις και στα μερίδια αγοράς που έχουμε επιτύχει. Η διατήρηση των δυνάμεών μας και η παγίωση της θέσης μας στην αγορά δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι μεγάλος, ενώ ταυτόχρονα, γίνεται και η μάχη των τιμών, που λόγω της ύφεσης, επηρεάζει καταλυτικά την επιλογή αγοράς. Ωστόσο, σε αυτό το περιβάλλον, η Toshiba έχει καταφέρει να βασίζεται στο brand loyalty. Οι Eλληνες καταναλωτές γνωρίζουν χρόνια την εταιρεία και πολλοί εξ αυτών έχουν αγοράσει τον πρώτο τους φορητό από εμάς και συνεχίζουν να επιλέγουν τις συσκευές μας. Εχουμε δημιουργήσει ένα δεσμό εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, τον οποίο επιδιώκουμε να διατηρήσουμε και να μεταγγίσουμε σε νεότερους καταναλωτές που δεν έχουν αγοράσει ακόμη την πρώτη τους Toshiba συσκευή. Αναφορικά με τη φετινή χρονιά, όπως και οι προβλέψεις για το 2016, αναμένεται πτώση στις πωλήσεις των φορητών υπολογιστών στην Ελλάδα, η οποία εκτιμώ ότι θα είναι παροδική και γρήγορα η αγορά θα ξαναβρεί το βηματισμό της. Η τεχνολογία, άλλωστε, δεν θεωρείται είδος πολυτελείας, απεναντίας οι περισσότεροι καταναλωτές είναι εξαιρετικά ενημερωμένοι, tech savvy και θεωρούν ότι ένας αξιόπιστος φορητός υπολογιστής είναι return on investment, ακόμη κι όταν προορίζεται για προσωπική χρήση και όχι για επαγγελματική».

 

– Τα ομολογουμένως δημοφιλή laptop της Toshiba δείχνουν να γνωρίζουν καλά το μυστικό της επιτυχίας. Θα μας αποκαλύψετε κάποια από τα συστατικά της συνταγής που τα μετατρέπει σε best seller;

 «H Toshiba επί της ουσίας ήταν η πρώτη εταιρεία που κυκλοφόρησε mass-market φορητό στον κόσμο, τον Τ1100 πριν από 30 χρόνια, την άνοιξη του 1985. Εκτοτε, η καινοτομία παραμένει το βασικότερο συστατικό στο DNA του brand. Αυτές τις τρεις δεκαετίες που δραστηριοποιούμαστε στο συγκεκριμένο industry έχουμε αποκτήσει μία πολύτιμη τεχνογνωσία, την οποία αξιοποιούμε στα νέα μας προϊόντα.

Η πρωτοπορία παραμένει η βασική μας επιδίωξη, δεδομένου ότι μαζί με τις εποχές αλλάζουν και οι καταναλωτές και οι ανάγκες τους. Πλέον, μιλάμε για την εποχή της εξειδίκευσης στους φορητούς υπολογιστές με συσκευές που καλύπτουν κάθε ιδιαίτερη απαίτηση που μπορεί να έχει ένας καταναλωτής. Σε αυτό το πλαίσιο, η Toshiba έχει αναπτύξει καινοτόμα προϊόντα, όπως ο Radius 11 που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πέντε διαφορετικά modes, η σειρά Satellite Click 2 Pro με υβριδικά μοντέλα tablet και PC «2 σε 1» και πιο πρόσφατα, ο Satellite Click Mini, μία απίστευτα οικονομική, φορητή και ευέλικτη συσκευή. Συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω, θα έλεγα ότι η διαχρονικότητα της επιτυχίας της Toshiba έχει θεμελιωθεί πάνω σε αυτό το τρίπτυχο, ήτοι καινοτομία, τεχνογνωσία και εξειδίκευση».

 

– Εκτός από τους φορητούς Η/Υ, σε ποιες άλλες προϊοντικές κατηγορίες θα επικεντρώσετε το βάρος τους επόμενους μήνες;

 «Να επισημάνω εδώ ότι η εστίαση δεν είναι πλέον οι φορητοί υπολογιστές αλλά οι υβριδικές συσκευές, «2 σε 1», που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες χρήσης σε μία μόνο συσκευή. Στην προκειμένη περίπτωση, φυσικά, μιλάμε για ένα παγκόσμιο trend, το οποίο σταδιακά εμφανίζεται και στη χώρα μας.

Μάλιστα, θα έλεγα ότι πλέον μιλάμε για υπερφορητές συσκευές, αφού το distant working κερδίζει έδαφος. Ταυτόχρονα διεθνώς, υπάρχει η τάση ενδυνάμωσης της business to business κατηγορίας, σε αντιδιαστολή με την business to consumer. Αυτό συμβαίνει γιατί η μεγαλύτερη μερίδα χρηστών αναζητά πρωτίστως μία συσκευή για επαγγελματική χρήση, ultramobile για εκείνους που ταξιδεύουν συχνά και ισχυρή σε ασφάλεια, επιδόσεις, αξιοπιστία. Επίσης, η Toshiba επενδύει και δίνει μεγάλη έμφαση στον τομέα των Storage & Peripherals, στον οποίο και είναι ηγέτιδα εταιρεία, τόσο σε επίπεδο καινοτομίας όσο και σε μερίδια αγοράς σε πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Ο τομέας αυτός έχει λανσάρει αρκετά πρωτοποριακά προϊόντα τους τελευταίους μήνες, όπως τους Canvio Connect II και Canvio Basics με μοναδική χωρητικότητα 3TB ή συσκευές με δυνατότητες WiFi, όπως ο Canvio Aeromobile ή ο Canvio Aerocast. Εντέλει, η αγορά είναι εκείνη που διαμορφώνει τις συνθήκες για τα προϊόντα που θα πουλήσουν και στα οποία θα πρέπει να επικεντρωθεί η στρατηγική μας. Σε αυτό το πλαίσιο, ένα brand οφείλει να είναι ευέλικτο και σε ανοιχτό διάλογο με τους πελάτες του»




Δεν υπάρχουν σχόλια

Προσθέστε το δικό σας