Eva-Karamanou-Amadeus

Εύα Καραμάνου, General Manager Greece and Cyprus & Deputy Regional Manager Southern Europe της Amadeus

Συναντήσαμε την Εύα Καραμάνου και μας μίλησε για τις προηγμένες υπηρεσίες και την πορεία της εταιρείας, την πρόσφατη έρευνά της για τις «φυλές ταξιδιωτών», όπως επίσης και τις συνεργασίες της με πάνω από… 100 αεροπορικές εταιρείες.

Η Amadeus πρωτοπορεί

 

H General Manager Greece and Cyprus & Deputy Regional Manager Southern Europe της Amadeus, Εύα Καραμάνου.

H General Manager Greece and Cyprus & Deputy Regional Manager Southern Europe της Amadeus, Εύα Καραμάνου.

– Η Amadeus κρύβεται πίσω από τις περισσότερες και πιο καταξιωμένες αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον πλανήτη. Πείτε μας λίγα λόγια για τις υπηρεσίες της εταιρείας.

«Η Amadeus είναι μια κορυφαία εταιρεία που παρέχει προηγμένες τεχνολογικές λύσεις και καλύπτει ολόκληρο το φάσμα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, από την αρχική αναζήτηση μέχρι την πραγματοποίηση μιας κράτησης, από την τιμολόγηση και την έκδοση του εισιτηρίου, από τη διαχείριση των κρατήσεων έως και τη διαχείριση του check-in και των λειτουργιών αναχωρήσεων. Ακριβώς για αυτό το λόγο, έχει τη μοναδική δυνατότητα να συνδέει όλους του φορείς της αγοράς, ούτως ώστε να προσφέρουν μια ενισχυμένη και απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία στους καταναλωτές, αυξάνοντας παράλληλα τις ευκαιρίες συνεργασίας και ανάπτυξης με τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Ο κατάλογος των πελατών μας περιλαμβάνει ταξιδιωτικά γραφεία, εταιρείες, αεροπορικές εταιρείες, εταιρείες επίγειων υπηρεσιών, ξενοδοχεία, εταιρείες σιδηροδρόμων, εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτου, αεροδρόμια, οργανισμούς τουρισμού, εταιρείες κρουαζιερόπλοιων και ακτοπλοϊκές εταιρείες. Η καινοτομία βρίσκεται στην καρδιά των δραστηριοτήτων και αποτελεί ισχυρή δέσμευση της εταιρείας μας και πιστεύουμε ότι χάρη σε αυτήν ακριβώς την προσέγγισή και τη στενή συνεργασία με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, θα μπορέσουμε να μεταμορφώσουμε το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας».

 

– Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε νέες συνεργασίες της Amadeus με Swiss, Interjet, Blue Air, Caribbean Airlines, Lufthansa κ.ά. Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της Amadeus;

«Η Amadeus βρίσκεται συνεχώς σε εγρήγορση, ούτως ώστε να ανταποκρίνεται άμεσα στις εξελίξεις στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Οι συνεργασίες με low cost αεροπορικές εταιρείες και με αεροδρόμια, καθώς επίσης και οι υπηρεσίες airline merchandising βρίσκονται στην κορυφή των προτεραιοτήτων μας. Πρόσφατα παραδείγματα συνεργασίας είναι η εφαρμογή της λύσης Amadeus Fare Families από τις Etihad Airways, Aeromexico, Lufthansa, Swiss, Austrian και η συμφωνία με τη low cost αεροπορική εταιρεία Blue Air.

Οσον αφορά στο airline merchandising, το 2015 ήταν η χρονιά που το merchandising απογειώθηκε, με 65% αύξηση στην πώληση αντίστοιχων υπηρεσιών και 40% αύξηση στον αριθμό των ταξιδιωτικών γραφείων που πωλούν βοηθητικές υπηρεσίες (ancillary services), συνεπώς εκτιμούμε ότι πρόκειται για μια τάση που θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη των αεροπορικών εταιρειών. Αυτή τη στιγμή έχουμε περίπου 60 αεροπορικές εταιρείες που έχουν εφαρμόσει λύσεις βοηθητικών υπηρεσιών (ancillary services) και άλλες 36 που θα το κάνουν στο άμεσο μέλλον, καθώς επίσης και 20 που έχουν υιοθετήσει το Fare Families, με ακόμη επτά να έπονται. Από τη μια πλευρά, μια επιτυχημένη στρατηγική merchandising θα επιτρέψει στις αεροπορικές εταιρείες να ενισχύσουν τα έσοδά τους, να διαφοροποιήσουν το χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών τους, καθώς επίσης και να προσωποποιήσουν την ταξιδιωτική εμπειρία των πελατών τους με μοναδικό τρόπο, που θα οδηγήσει σε υψηλότερα επίπεδα πιστότητας.

Από την άλλη, τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν μέσα από το merchandising να ενισχύσουν τη θέση τους ως οι αξιόπιστοι συνεργάτες των ταξιδιωτών, καθώς θα είναι οι ειδικοί που θα προσφέρουν έξυπνες ταξιδιωτικές επιλογές που θα ανταποκριθούν άριστα στις προτιμήσεις των πελατών και θα τους προσφέρουν την ιδανικά προσωποποιημένη ταξιδιωτική εμπειρία.

Η Amadeus είναι πρωτοπόρος στην παροχή λύσεων, βοηθητικών υπηρεσιών και fare families στα κανάλια διανομής των ταξιδιωτικών γραφείων και των αεροπορικών εταιρειών και το βασικότερο σημείο που μας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές μας είναι η end-to-end ενοποίηση των λύσεων, που καλύπτει από τα συστήματα εξυπηρέτησης επιβατών των αεροπορικών μέχρι τo περιβάλλον πώλησης και τα mid και back συστήματα των ταξιδιωτικών γραφείων».

 

– Η πιο πρόσφατη έρευνα της Amadeus, Future Traveller Tribes αποκαλύπτει πώς και για ποιο λόγο θα ταξιδεύουμε μέχρι το 2030! Τι έχετε να μας πείτε για την έρευνα αυτή;

«Η έρευνα της Amadeus, την οποία επιμελήθηκε η The Future Foundation, εταιρεία συμβουλευτικής παγκόσμιων καταναλωτικών τάσεων, ορίζει τις έξι «φυλές ταξιδιωτών» ή ταξιδιωτικούς τομείς που θα προκύψουν μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας. Η έρευνα αποπειράται να μεταφράσει το διαχωρισμό των δημογραφικών κριτηρίων σε συγκεκριμένες συμπεριφορές από την πλευρά των ταξιδιωτών και η ιδέα πίσω από αυτή τη φιλοσοφία είναι ότι η καλύτερη γνώση των προτιμήσεων του πελάτη θα οδηγήσει σε καλύτερες πωλήσεις στη διάρκεια ζωής του ταξιδιού και θα αυξήσει την απόδοση των ταξιδιωτικών υπηρεσιών μέσα από όσο το δυνατόν σχετικές προσφορές.

Τα ευρήματα της έρευνας Future Traveller Tribes 2030 βασίζονται σε συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν σε κορυφαίους μελλοντολόγους, ειδικούς της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο!

Μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας, κάποιοι ταξιδιώτες θα αγοράζουν και θα καταναλώνουν ταξιδιωτικές εμπειρίες σχεδόν αποκλειστικά βάσει της ικανότητας να μπορούν να μοιράζονται αυτές τις εμπειρίες ή από το πόσο «κεφάλαιο» θα μπορούν να παράγουν στα κοινωνικά δίκτυα. Αλλη ομάδα ταξιδιωτών θα αναζητά την απόλυτη απλότητα και την ελευθερία που θα τους απαλλάσσει από την υποχρέωση να σχεδιάζουν οι ίδιοι τα ταξίδια τους, θέλοντας όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα να γίνονται από απόσταση από τρίτους. Ταυτόχρονα, μια εξειδικευμένη ομάδα θα κάνει την εμφάνισή της, επιθυμώντας να δοκιμάσει μόνο τις πιο ηδονιστικές, θελκτικές και απόλυτες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Η έρευνα αυτή έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ταξιδιωτική αγορά, όπως επίσης και η συμπληρωματική έρευνα της Frost & Sullivan, Future Traveller Tribes 2030, Building a more rewarding journey, η οποία εξετάζει το πώς η ταξιδιωτική βιομηχανία θα ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις ατομικές αγοραστικές συνήθειες των έξι φυλών που προσδιορίστηκαν στην έρευνα Future Traveller Tribes 2030: Understanding Tomorrow’s Traveller. Και οι δυο έρευνες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Amadeus Hellas www.gr.amadeus.com».




Δεν υπάρχουν σχόλια

Προσθέστε το δικό σας