ZOTOS_DSC_0525_

Λεωνίδας Ζώτος, Director Southern Europe της Travelport

Ο διευθυντής της Travelport στη Νότια Ευρώπη, Λεωνίδας Ζώτος, μας μίλησε για το νέο του ρόλο στην Travelport, ως director της εταιρείας σε Ελλάδα, Ιταλία, Βέλγιο, Γαλλία, Ισραήλ, Κύπρο, Ισπανία, Πορτογαλία, Μάλτα, Ολλανδία και Λουξεμβούργο, τους στόχους της Travelport για το 2020, το NDC αλλά και ποιες υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία σε ταξιδιωτικά γραφεία και σε αεροπορικές εταιρείες.

Oραμα είναι να ταράξουμε τα νερά στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

Συνέντευξη: Ηλέκτρα Αλευρίτη

Λεωνίδας Ζώτος, Director Southern Europe - Travelport

Λεωνίδας Ζώτος, Director Southern Europe – Travelport.

– Η Travelport πρόσφατα αναδιοργανώθηκε κι εσείς αναλάβατε director of business development σε 11 χώρες! Πώς αισθάνεστε; Ποια είναι τα καινούργια σας καθήκοντα;

Αισθάνομαι περηφάνια και τιμή αλλά παράλληλα και ενθουσιασμό για την ανάπτυξη της Travelport στην Ελλάδα, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Ισραήλ, το Βέλγιο, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, την Κύπρο, τη Μάλτα και την Πορτογαλία, επειδή η Travelport φέρνει έναν πλούτο ανατρεπτικών καινοτομιών στην ταξιδιωτική βιομηχανία και είναι υπέροχο που έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με ταξιδιωτικές εταιρείες σε ολόκληρη την Ευρώπη, ώστε να προσθέσουμε την αξία των νέων λύσεών μας στις δικές τους επιχειρήσεις. Αυτή είναι μια ολοκαίνουργια θέση στην Travelport, η οποία αποτελεί μέρος της δέσμευσής μας να είμαστε ακόμα πιο κοντά σε όλους τους ευρωπαϊκούς ταξιδιωτικούς παίκτες.

– Η επιτυχία πολλών ταξιδιωτικών γραφείων κρύβεται στην τεχνολογία που υπάρχει από πίσω, δηλαδή στην Travelport. Πείτε μας λίγα λόγια τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Η Travelport είναι μια κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας ταξιδιών και διαθέτει μια πλατφόρμα ταξιδιών που παρέχει διανομή, τεχνολογία, πληρωμές και άλλες λύσεις στην παγκόσμια ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία. Στόχος μας είναι να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία της αγοράς και της διαχείρισης ταξιδιών. Τα συστήματά μας διαχειρίζονται 14 δισεκατομμύρια μηνιαίες αναζητήσεις αγορών, συμβάλλοντας στην ετήσια συνολική δαπάνη ταξιδιού 89 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Travelport κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του merchandising αεροπορικών εταιρειών, του hotel content και της διανομής τους, της ενοικίασης αυτοκινήτων, του mobile commerce, αλλά και των B2B λύσεων πληρωμής. Παρέχουμε υπηρεσίες σε περισσότερες από 400 αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 125 αερομεταφορέων χαμηλού κόστους (LCC) και συγκεντρώνουμε αυτό το ταξιδιωτικό περιεχόμενο σε περισσότερες από 68.000 ταξιδιωτικά γραφεία, χιλιάδες επιχειρήσεις και προγραμματιστές που δημιουργούν ταξιδιωτικούς ιστότοπους και εφαρμογές.

Η εταιρεία παρέχει, επίσης, υπηρεσίες πληροφορικής στις αεροπορικές εταιρείες, όπως αγορές, έκδοση εισιτηρίων, έλεγχο αναχώρησης και άλλες λύσεις, με καθαρά έσοδα άνω των 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2018 και εκπροσώπηση σε περίπου 180 χώρες και περιοχές.

– Είστε έτοιμοι για το NDC. Οι αεροπορικές εταιρείες είναι;

Η Travelport έχει επιτύχει πολλά ορόσημα στην επιδίωξη της σύνδεσης NDC, από το να γίνει το πρώτο παγκόσμιο σύστημα διανομής που διαχειρίζεται μια live κράτηση σε παγκόσμιο επίπεδο, μέχρι να είμαστε οι πρώτοι που επεξεργάζονται μια live κράτηση σε ένα δοκιμαστικό περιβάλλον για συγκεκριμένες αεροπορικές εταιρείες. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στις επιχειρήσεις ταξιδιών και στα ταξιδιωτικά γραφεία την ευρύτερη δυνατή επιλογή, είτε μέσω του NDC, του NGS είτε μέσω του εμπορικού μας εργαλείου merchandising, του Travelport Rich Content and Branding, το οποίο λανσάραμε στη βιομηχανία πριν από πέντε χρόνια.

– Ποιοι είναι οι στόχοι της εταιρείας για τη νέα χρονιά που έρχεται;

Το περασμένο έτος υπήρξε σημαντικό για την Travelport σε πολλά επίπεδα και το όραμα του διευθύνοντος συμβούλου μας είναι να συνεχίσει η εταιρεία να «ταράζει τα νερά» στη ταξιδιωτική βιομηχανία με ταχύτερο και πιο ευέλικτο τρόπο από ό,τι οι ανταγωνιστές μας είναι σε θέση να επιτύχουν. Μία από τις βασικές προτεραιότητες προς το σκοπό αυτό θα είναι η ανάπτυξη βαθύτερων σχέσεων με τους πελάτες μας – νέων και υπάρχοντων – και πραγματικά να διασφαλίσουμε ότι όλα όσα κάνουμε είναι στο σωστό δρόμο με αυτά που πρέπει να κάνουν αυτοί  για να συμβαδίσουν με τις αλλαγές σε ολόκληρο τον κλάδο. Αυτό θα απαιτήσει από εμάς να αναπτύξουμε δεξιότητες που πραγματικά δεν υπήρχαν πριν και είμαστε ενθουσιασμένοι από τις δυνατότητες που παρουσιάζονται.




Δεν υπάρχουν σχόλια

Προσθέστε το δικό σας