salah-tawfik_egyptair

Salah Tawfik, District manager της Egyptair σε Ελλάδα και Κύπρο

Για τις δυνατές σχέσεις Ελλάδας – Αιγύπτου, τα νέα δρομολόγια της Egyptair στη χώρα μας και για τα «ατού» της εταιρείας έναντι άλλων αεροπορικών, μεταξύ των οποίων και η υπηρεσία Home Tag Service, μας μίλησε ο επικεφαλής της Egyptair για την Ελλάδα και την Κύπρο, Salah Tawfik.

Στο επίκεντρο ο επιβάτης.

 

Ο District manager της Egyptair σε Ελλάδα και Κύπρο, Salah Tawfik.

Ο District manager της Egyptair σε Ελλάδα και Κύπρο, Salah Tawfik.

–  H Egyptair πετάει στην Ελλάδα για πάνω από 60 χρόνια, συνεισφέροντας στην ελληνική οικονομία 3,7 εκατ. ευρώ το χρόνο. Γιατί πιστεύετε ότι έχουμε τόσο ισχυρούς δεσμούς μεταξύ μας;

Ελλάδα και Αίγυπτος είχαν πάντα μια ιδιαίτερη σχέση. Ο ελληνικός και ο αιγυπτιακός πολιτισμός είναι από τους αρχαιότερους στη Γη και έχουν προσφέρει πολλά στην επιστημονική και πολιτιστική ανάπτυξη του σύγχρονου κόσμου, όπως τον γνωρίζουμε σήμερα. Αυτό το κοινό σημείο έρχεται να ενισχύσει η εταιρεία μας, η οποία τα τελευταία 60 χρόνια συνδέει ανελλιπώς τις δύο χώρες. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που με την επιχειρηματική μας δραστηριότητα, δημιουργούμε μια πολιτιστική γέφυρα που ενώνει εκατοντάδες χρόνια ιστορίας, προσφέροντας τη δυνατότητα στους επιβάτες μας να γνωρίσουν κάποια από τα αρχαιότερα μνημεία πάνω στον πλανήτη.

 

–  Ποια είναι τα σχέδιά σας για νέα δρομολόγια μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου (για παράδειγμα από Θεσσαλονίκη προς Κάιρο); Πως σκοπεύετε να ενδυναμώσετε την παρουσία σας στην Ελλάδα;

Εξετάζουμε το ενδεχόμενο από το φετινό καλοκαίρι να εντάξουμε στις πτήσεις μας προς την Ελλάδα τον προορισμό της Θεσσαλονίκης. Ο συγκεκριμένος προορισμός αποτελεί προτεραιότητά μας και τον μελετάμε επισταμένα τα τελευταία δύο χρόνια. Παράλληλα, θα συνεχίσουμε τις εποχιακές πτήσεις μας προς τη Σαντορίνη, ενώ θα προχωρήσουμε και στην καλοκαιρινή αεροπορική σύνδεση του Καΐρου με τη Μύκονο. Σε αυτές τις κινήσεις, προσθέστε ότι μελετάμε και την ενίσχυση των υφιστάμενων δρομολογίων από το Κάιρο προς την Αθήνα και από την Αλεξάνδρεια προς την Αθήνα. Σε κάθε περίπτωση, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του επιβατικού κοινού και στην Ελλάδα και θα προχωρήσουμε στις κατάλληλες κινήσεις, όποτε αυτό κριθεί απαραίτητο. Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να διευκρινίσω και στους αναγνώστες σας, ότι στην Egyptair έχουμε στο επίκεντρο τον επιβάτη. Σημειώστε ότι είμαστε, αν όχι η μοναδική, σίγουρα μία από τις λίγες εταιρείες – μέλη της Star Alliance που παρέχουμε τη δυνατότητα στους επιβάτες μας να μεταφέρουν χωρίς κανένα απολύτως κόστος δύο βαλίτσες των 23 κιλ. στα ταξίδια τους.

 

–  42 πτήσεις τσάρτερ της Egyptair πέταξαν από τη Σαντορίνη στο Κάιρο το προηγούμενο καλοκαίρι. Είστε ευχαριστημένοι με την έκβαση αυτής της κίνησης;

Το συγκεκριμένο εγχείρημα ήταν ιδιαίτερα επιτυχές για την εταιρεία και γι’ αυτό το λόγο θα το επαναλάβουμε και φέτος και όπως προανέφερα, θα το επεκτείνουμε και στη Μύκονο. Παράλληλα, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι μεταφέραμε εκατοντάδες πολύ ικανοποιημένους επιβάτες, οι οποίοι απολάμβαναν το service και τις υπηρεσίες μιας αεροπορικής εταιρείας με ξεχωριστή πολιτιστική κουλτούρα. Ταυτόχρονα, όμως, απολάμβαναν και τις παροχές μιας αεροπορικής εταιρείας, μέλους της Star Alliance που πληρoί τα υψηλότερα επίπεδα εξυπηρέτησης και φιλοξενίας, τόσο στα αεροσκάφη της, όσο και στους χώρους αναμονής των αεροδρομίων της. Να επισημάνω σε αυτό το σημείο ότι οι επιβάτες μας που ταξίδεψαν στη Σαντορίνη, με ενδιάμεσο σταθμό το Κάιρο είχαν τη δυνατότητα δωρεάν διανυκτέρευσης σε δωμάτιο ξενοδοχείου πέντε αστέρων ή τη δυνατότητα δωρεάν ημερήσιας χρήσης δωματίου σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων ή ακόμα και τη δωρεάν ξενάγηση στο Κάιρο, το Νείλο και τις Πυραμίδες. Oπως καταλαβαίνετε, επιθυμία μας είναι να προσφέρουμε μια ουσιαστική ταξιδιωτική εμπειρία για τον φιλοξενούμενο στις πτήσεις μας, όχι απλώς ένα αεροπορικό ταξίδι.

 

–  Γιατί κάποιος επιβάτης να επιλέξει την Egyptair για το ταξίδι του; Ποια είναι τα πλεονεκτήματά σας εν συγκρίσει με άλλες αεροπορικές;

Το αεροπορικό ταξίδι με την εταιρεία μας αποτελεί μια ουσιαστική ταξιδιωτική εμπειρία. Είμαστε επικεντρωμένοι στον πελάτη και επιδιώκουμε να του προσφέρουμε υπηρεσίες value for money με ένα άρτια καταρτισμένο προσωπικό. Αποτελούμε τη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στη Μέση Ανατολή και την Αφρική με έναν υπερσύγχρονο στόλο αεροσκαφών, μεταφέρουμε περισσότερους από 9 εκατ. επιβάτες σε όλο τον κόσμο και έχουμε καθημερινές συνδέσεις με όλες τις μεγάλες πόλεις παγκοσμίως. Προσφέρουμε άνετα καθίσματα με τη μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα στις θέσεις σε όλο το αεροσκάφος, όχι μόνο στην business class, για να απολαμβάνουν οι επιβάτες μας ένα όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστο ταξίδι. Παράλληλα, όλες οι θέσεις στα αεροσκάφη μας διαθέτουν οθόνες και οι επιβάτες μας έχουν πρόσβαση σε WiFi internet και δυνατότητα χρήσης των κινητών τους τηλεφώνων. Επιπλέον, έχουμε σχεδιάσει και προσφέρουμε ένα εξελιγμένο loyalty πρόγραμμα για τους επιβάτες μας με πολλαπλά ταξιδιωτικά οφέλη. Με τη δυνατότητα μεταφοράς δύο αποσκευών, 23 κιλών η κάθε μία, βοηθάμε τον επιβάτη να αποβάλλει το «άγχος της βαλίτσας», δηλαδή την πληρωμή υπέρβαρου ή την πληρωμή βαλίτσας  και να διασκεδάσει το ταξίδι του. Επίσης, και για τα ταξίδια, όπου το Κάιρο είναι ο σταθμός μετεπιβίβασης, αποτελούμε μια ιδανική επιλογή. Σε όλα τα πλεονεκτήματα που προανέφερα, προσθέστε ακόμα και τη δυνατότητα δωρεάν διανυκτέρευσης σε δωμάτιο ξενοδοχείου πέντε αστέρων ή τη δυνατότητα δωρεάν ημερήσιας χρήσης δωματίου σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων ή τη δωρεάν ξενάγηση στο Κάιρο, το Νείλο και τις Πυραμίδες που παρέχονται στους επιβάτες που χρησιμοποιούν το Κάιρο ως ενδιάμεσο σταθμό και με αναμονή από έξι έως δέκα ώρες. Επιπλέον, σημειώστε ότι παρέχουμε όλες τις ποιοτικές υπηρεσίες, εναέριες και επίγειες, που προσφέρουν οι αεροπορικές – μέλη της Star Alliance, διατηρώντας πάντα ένα απαρέγκλιτα υψηλό επίπεδο.

 

–  Επίσης, από εδώ και πέρα, οι επιβάτες της Egyptair διαθέτουν την καλύτερη προετοιμασία για το ταξίδι τους. Πείτε μας λίγα λόγια για την υπηρεσία Home Tag Service.

Το Home Tag αποτελεί ακόμα μία πρωτοποριακή υπηρεσία μας, με σκοπό να διευκολύνουμε τον επιβάτη και να αποβάλλει ακόμα ένα άγχος του ταξιδιού. Εχει πλέον τη δυνατότητα να τυπώσει μόνος του την ετικέτα για τη βαλίτσα του, από το σπίτι του ή το γραφείο του, παράλληλα με τη διαδικασία του ηλεκτρονικού check in, ώστε να μην χρειαστεί να περιμένει στο γκισέ του αεροδρομίου. Στη συνέχεια, τοποθετεί την ετικέτα σε μια πλαστική θήκη που προμηθεύεται στο αεροδρόμιο και μετά σε εμφανές σημείο στην αποσκευή του. Η διαδικασία είναι απλή και ο επιβάτης μπορεί να την παρακολουθήσει στην ιστοσελίδα της εταιρείας μας.




Δεν υπάρχουν σχόλια

Προσθέστε το δικό σας