Stefan-Sommer_INTR

Stefan Sommer, Director Marketing & B.Μ. (Business Management) Europe της MMD

Ο διευθυντής marketing της MMD, Stefan Sommer, μας ξεναγεί στην επόμενη μέρα των monitors, στα πλεονεκτήματα των οθονών Philips και στην εντυπωσιακή αύξηση του μεριδίου τους στην ελληνική αγορά.

Η Ελλάδα είναι μία πολύ δυναμική αγορά για εμάς

Συνέντευξη: Βαγγέλης Αλευρίτης

Ο διευθυντής marketing & B.M. της MMD στην Ευρώπη, Stefan Sommer

Eίναι δεδομένο πως οι οθόνες διαδραματίζουν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στις ζωές μας. Η ποιότητά τους καθορίζει την άνεση με την οποία εργαζόμαστε και ψυχαγωγούμαστε καθημερινά. Μιλήσαμε με τον επικεφαλής του marketing και business management της εταιρείας για την ευρωπαϊκή αγορά, Stefan Sommer, προκειμένου να μας τοποθετήσει στη νέα αυτή πραγματικότητα τις λύσεις της MMD και πιο συγκεκριμένα τα Philips monitors.

– Σήμερα εκτός από το gaming, οι καταναλωτές τείνουν να χρησιμοποιούν τις τηλεοράσεις τους περισσότερο για υπηρεσίες, όπως το Netflix και η καλωδιακή τηλεόραση, και λιγότερο για τα ελεύθερα «παραδοσιακά» τηλεοπτικά κανάλια. Δεδομένου ότι το μέγεθος των οθονών σας συνεχίζει να αυξάνεται, πιστεύετε ότι οι οθόνες είναι τελικά… οι τηλεοράσεις του μέλλοντος;

Πράγματι, οι καταναλωτές σήμερα αλλάζουν τις συνήθειες ψυχαγωγίας τους και αναζητούν πλέον μεγάλες οθόνες με πλούσια χαρακτηριστικά. Οι καταναλωτές που ενδιαφέρονται για το gaming και την ψυχαγωγία έχουν ήδη απομακρυνθεί από την παραδοσιακή τηλεόραση και επιλέγουν οθόνες Η/Υ με εξαιρετική συνδεσιμότητα για να καλύψουν κάθε ανάγκη. Και εμείς στην MMD αφουγκραζόμαστε την αγορά. Είτε αυτές οι ανάγκες απαιτούν καλύτερη απόδοση εικόνας, περισσότερη ιδιωτικότητα, μεγαλύτερο δημιουργικό πεδίο, υψηλού επιπέδου gaming ή παραγωγικότητα φιλική προς το περιβάλλον, οι οθόνες Philips έχουν τη λύση.

– Οι gaming οθόνες στο παρελθόν εστίαζαν αποκλειστικά στους PC gamers. Ωστόσο, η ανάπτυξη της εγκατεστημένης βάσης κονσόλων videogames απαιτεί διαφορετική προσέγγιση. Πώς μπορούν οι οθόνες να νικήσουν τις τηλεοράσεις ενόψει των κονσόλων επόμενης γενιάς;

Η MMD έχει δώσει ήδη απάντηση σε αυτό το ερώτημα με τη σειρά Philips Momentum, σχεδιασμένη ειδικά για τους console gamers του σήμερα και του αύριο. Προσφέροντας ένα πρωτοφανές επίπεδο βύθισης τόσο στους casual όσο και στους hardcore gamers, οι οθόνες Philips Momentum είναι εξοπλισμένες με υψηλές αναλύσεις 4Κ και γρήγορους ρυθμούς ανανέωσης που διασφαλίζουν ξεκούραστα και ομαλά gaming sessions χωρίς τρεμόπαιγμα εικόνας. Με μεγέθη οθόνης άνω των 27” και πολλαπλές επιλογές συνδεσιμότητας για απόλυτη πρακτικότητα και πολλά ακόμα πλούσια χαρακτηριστικά, η σειρά Philips Momentum φέρνει ένα νέο επίπεδο ψυχαγωγίας που σίγουρα, δεν μπορούν να ανταγωνιστούν οι τηλεοράσεις.

 – Ποια είναι η άποψή σας για την ελληνική αγορά; Παρατηρείτε διαφορετικές αγοραστικές τάσεις από τις άλλες ευρωπαϊκές αγορές;

Η Ελλάδα είναι μία πολύ δυναμική αγορά για εμάς, με ενθουσιώδες κοινό που εμπιστεύεται τις οθόνες Philips, όπως φαίνεται και από τον αυξανόμενο ρυθμό πωλήσεων που σημειώνουμε από το 2009 που πρωτομπήκαμε στην αγορά. Συγκριτικά με την Ευρώπη, παρατηρούμε ότι οι Eλληνες καταναλωτές ακολουθούν τις τάσεις για μεγαλύτερες, γρηγορότερες και πιο ευκρινείς οθόνες. Αυτό αποτυπώνεται μάλιστα και στα τελευταία στοιχεία πωλήσεων του 2ου τριμήνου του 2019 στην ελληνική αγορά, με την MMD να απολαμβάνει αύξηση 158,6% στην κατηγορία των μεγάλων οθονών (27” και άνω) συγκριτικά με το 2ο τρίμηνο του 2018.

 




Δεν υπάρχουν σχόλια

Προσθέστε το δικό σας