_FT_6381_IP_1048x624

Ulf Fogelström, Leader, South Adria, LIXIL EMENA στη GROHE

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας ψηφιακής πλατφόρμας GROHE X, μιλήσαμε με τον Ulf Fogelström προκειμένου να μας αναλύσει πώς η τεχνολογία και η καινοτομία αποκτούν υπόσταση και νόημα στον κλάδο των ειδών υγιεινής, δεδομένων και των συνθηκών που έχει επιβάλει η πανδημία.

Η κρίση στην υγεία θα δώσει σημαντική ώθηση στην καινοτομία.

 Συνέντευξη: Βαγγέλης Αλευρίτης

 

  1. Ο κλάδος των ειδών υγιεινής, ομολογουμένως, δεν είναι συνηθισμένος σε καινοτομίες στον τομέα της τεχνολογίας. Πιστεύετε ότι η GROHE μπορεί να ανατρέψει αυτή την άποψη; Πώς μπορούν οι προτάσεις της εταιρείας να ενταχθούν σε ένα ολοκληρωμένο «έξυπνο σπίτι»;

Ulf Fogelström, Leader, South Adria, LIXIL EMENA στη GROHE.

Η ανάγκη για προστασία της προσωπικής υγιεινής και της υγείας μας είναι σήμερα ορατή περισσότερο από ποτέ: η παγκόσμια πανδημία αναγκάζει τον κόσμο να επαναθεωρήσει τα δεδομένα σε σχέση με τις καθημερινές συνήθειες, όπως είναι για παράδειγμα το πλύσιμο των χεριών. Αυτή η αυξημένη ανάγκη για την υγιεινή οδηγεί στην επανεξέταση αυτών των συνηθειών στο σπίτι, στην εργασία και τους δημόσιους χώρους.

Παρόλο που η αγορά των ειδών υγιεινής αποτελούσε έναν σταθερό τομέα τα τελευταία χρόνια, η πανδημία την τοποθέτησε πρόσφατα σε ένα νέο πλαίσιο. Προβλέπουμε ότι η κρίση στην υγεία θα δώσει σημαντική ώθηση στην καινοτομία, κυρίως στον υγειονομικό τομέα. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, το να χρειάζεται να αγγίξουμε μια συμβατική βρύση, ειδικά σε ένα δημόσιο μπάνιο, δεν αποτελεί μια «ελκυστική» επιλογή. Προβλέπουμε επίσης, ότι θα προκύψουν νέες τάσεις σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική των δημόσιων και ιδιωτικών χώρων, καθώς και άλλων σημείων στο σπίτι, όπως είναι το μπάνιο και η κουζίνα, στα οποία  θα επικεντρωθεί το ενδιαφέρον.

Πρέπει να υποστηρίξουμε τους αρχιτέκτονες και τους καταναλωτές με έξυπνα προϊόντα προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξημένες απαιτήσεις στον τομέα των ειδών υγιεινής.  Ένα καλό παράδειγμα αποτελεί η νέα υβριδική βρύση Eurosmart. Συνδυάζει τα πλεονεκτήματα μιας χειροκίνητης βρύσης αλλά και μιας βρύσης «χωρίς επαφή». Οι καταναλωτές μπορούν έτσι, να αποφασίσουν εάν θέλουν να χρησιμοποιήσουν το χειροκίνητο μοχλό ή να κάνουν χρήση της τεχνολογίας «χωρίς επαφή», ενεργοποιώντας τη ροή νερού μέσω του ενσωματωμένου αισθητήρα.

Όταν δε χρειάζεται να αγγίζουμε τη βρύση κατά το πλύσιμο των χεριών, ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος εξάπλωσης μικροβίων και μόλυνσης. Παρόλο που η τεχνολογία υπερύθρων δεν είναι κάτι νέο, επανεξετάζουμε τη συμβατική βρύση και την προσαρμόζουμε στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας. Είμαι πεπεισμένος ότι οι «αλληλοσυνδεόμενες» τεχνολογίες θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη μελλοντική ανάπτυξη των προϊόντων, παρέχοντας έξυπνα, προϊόντα και υπηρεσίες που θα αλλάξουν τη ζωή μας.

Είναι αλήθεια ότι όλο και περισσότερα αντικείμενα συνδέονται μεταξύ τους στη ζωή μας αλλά και στο σπίτι. Πιστεύουμε ακράδαντα στην τεχνολογία, η οποία είναι επίσης μία από τις τέσσερις αξίες της GROHE και είμαστε πεπεισμένοι ότι θα ανοίξουμε νέους «δρόμους» με αυτές τις καινοτομίες. Αλλά δεν καινοτομούμε μόνο προς όφελος της ψηφιοποίησης. Οι τεχνολογίες μας χρειάζεται να δημιουργούν μια προστιθέμενη αξία για τον τελικό καταναλωτή – μόνο με αυτήν την πελατοκεντρική προσέγγιση μπορούμε να καινοτομούμε με ουσιαστικό τρόπο.

  1. Με αφορμή την παρουσίαση της νέας ψηφιακής πλατφόρμας GROHE X, θα μπορούσατε να μας δώσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πού απευθύνεται αυτό το ψηφιακό hub,καθώς και τις νέες ψηφιακές εμπειρίες που προσφέρει στους συνεργάτες της GROHE και τους καταναλωτές;

Η ψηφιακή πλατφόρμα GROHE X τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο. Είτε πρόκειται για έναν πελάτη που θέλει να μάθει τα πιο πρόσφαρα προϊόντα του χαρτοφυλάκιου της GROHE, είτε για έναν συνεργάτη που ψάχνει videos με εξειδικευμένες πληροφορίες που θα διευκολύνουν την καθημερινότητά του, είτε πρόκειται για έναν αρχιτέκτονα που αναζητά έμπνευση από τα τελευταία trends, ή έναν καταναλωτή που ψάχνει για προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας για να φτιάξει το μπάνιο των ονείρων του, η GROHE X δίνει τη δυνατότητα σε όλους να εξερευνήσουν τον κόσμο της GROHE και να επεκτείνουν τους ορίζοντές τους για έναν καλύτερο τρόπο ζωής, όποτε και όπου θέλουν. H GROHE X είναι κάτι περισσότερο από μια εμπορική έκθεση: Εκτός από τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες και ιστορίες που «παρουσιάζονται» κάτω από την ίδια πλατφόρμα, η GROHE φέρνει τον κόσμο πιο κοντά, καθώς αποτελεί ένα hub ανταλλαγής πληροφοριών και υποστήριξης από τους ειδικούς της. Ειδικά τη σημερινή εποχή όπου οι ευκαιρίες για τις δια ζώσης συναντήσεις είναι περιορισμένες, η GROHE Χ προσφέρει το πιο κατάλληλο περιβάλλον για έμπνευση, παραμένοντας πάντα συνδεδεμένοι.

Με την GROHE X, προσφέρουμε στους πελάτες μας έναν πελατοκεντρικό, on-demand hub για να παίρνουν έμπνευση αλλά και να αλληλεπιδρούν μαζί μας, όπου κι αν βρίσκονται, όποτε μας χρειάζονται. Επίσης, στο μέλλον, στοχεύουμε στην «ιχνηλάτιση» νέων δρόμων με την GROHE X. Η ψηφιακή πλατφόρμα είναι μόνο η αρχή ενός αυτόνομου οικοσυστήματος εμπειριών που θα ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών μας τα προσεχή έτη.

  1. Ποια είναι η «εικόνα» που έχετε σχετικά με τον κλάδο σας στην ελληνική αγορά και πώς σκοπεύετε να επεκταθείτε στη χώρα μας; Τι σημαίνει το άνοιγμα γραφείων της GROHE στην Ελλάδα;

Το άνοιγμα των γραφείων της GROHE Hellas με έδρα την Αθήνα, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, σηματοδοτεί την αφοσίωσή μας και τη δέσμευσή μας για ανάπτυξη των δραστηριοτήτων μας σε μία ευρωπαϊκή αγορά με υψηλό δυναμικό ανάπτυξης. Πιστεύουμε ότι η GROHE Hellas θα αλλάξει τα δεδομένα του κλάδου μας στην Ελλάδα, όσον αφορά στο χαρτοφυλάκιο της GROHE, την εμπειρία των καταναλωτών και το πελατοκεντρικό μοντέλο στο οποίο αναπτύσσεται η εταιρεία. Ο απώτερος στόχος μας είναι να μοιραστούμε την πηγαία χαρά του νερού σε όλη την Ελλάδα και την εμπειρία της GROHE στην καθημερινή ζωή. Με προιόντα υψηλής ποιότητας, στόχος μας είναι να εντοπίσουμε και να καλύψουμε τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς και των καταναλωτών μέσω συγκεκριμένων προϊόντων και προσαρμοσμένων λύσεων που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών από τις πιο βασικές έως τις πιο απαιτητικές. Μέσω του επιχειρηματικού πλάνου και της στρατηγικής επέκτασης του δικτύου των πελατών μας σε όλη τη χώρα, στοχεύουμε στο να αποκτήσουμε ηγετική θέση στην αγορά.


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επαναστατική πλατφόρμα πολυμέσων GROHE X, κάντε κλικ εδώ:  https://www.grohe-x.com/