PANTAZOPOYLOS

Γιάννης Πανταζόπουλος, περιφερειακός δ/ντής πωλήσεων Air France-KLM για Ελλάδα, Κύπρο και Τουρκία

Για τα σχέδια και τη δράση του ομίλου, τα νέα δρομολόγια από και προς τη χώρα μας και το μέλλον των αερομεταφορών μας μίλησε ο Ο περιφερειακός διευθυντής πωλήσεων της Air France-KLM σε Ελλάδα, Κύπρο και Τουρκία.

Ο όμιλος ανταποκρίνεται στην υψηλή ζήτηση των ταξιδιωτών

– Ο όμιλος Air FranceKLM συνδέει την Ευρώπη με τον κόσμο μέσω των κόμβων του Παρισιού και του Αμστερνταμ. Ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις;

Ο όμιλος μετέφερε περισσότερα από 101 εκατομμύρια επιβάτες το 2018, με 314 προορισμούς σε 116 χώρες. Σαν όμιλος και λόγω μεγέθους επωφελούμαστε σε πολλά επίπεδα. Αποτελούμε τον ηγέτη σε ό,τι αφορά στην κίνηση από την Ευρώπη προς τη Βόρειο Αμερική, συνεργαζόμενοι με την Delta Air Lines, ενώ η ένταξη και της Virgin Atlantic αναμένεται να επιφέρει ακόμη περισσότερη δυναμική για τα υπερατλαντικά ταξίδια. Παράλληλα, γίνεται ανανέωση και εναρμόνιση του στόλου στις δύο κύριες εταιρείες του ομίλου, Air France και KLM, στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, όπου απαιτείται, με στόχο να καλυφθούν οι ανάγκες και να επιτευχθεί επιτάχυνση της ανάπτυξης. Ταυτόχρονα, ο όμιλος επενδύει στην ανάπτυξη των ψηφιακών προϊόντων του και την ψηφιακή εξέλιξη των εταιρειών. Εχουν γίνει τεράστια βήματα σε αυτόν τον τομέα τα τελευταία χρόνια, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη, δίνοντάς του άμεσες πληροφορίες και λύσεις.

– Η Αθήνα συνδέεται μέσω των κόμβων του ομίλου Air FranceKLM (Παρίσι και Αμστερνταμ) με όλο τον κόσμο. Θέλετε να μας πείτε λίγα λόγια για τα νέα δρομολόγια των εταιρειών του ομίλου προς και από την Ελλάδα και πώς βλέπετε τον τουρισμό το καλοκαίρι του 2019 για τη χώρα μας; 

Τόσο η Air France όσο και η KLM έχουν παρουσία στην Ελλάδα πολλά χρόνια, υποστηρίζοντας τον ελληνικό τουρισμό και την επιχειρηματική και εμπορική κίνηση μεταξύ των χωρών. Η Air France προσφέρει 39 πτήσεις την εβδομάδα και η KLM 14, ενώ για το διάστημα μεταξύ 20 Ιουλίου και τέλος Αυγούστου, η Air France θα συνεχίσει να προσφέρει τα καλοκαιρινά δρομολόγια προς και από τα περιφερειακά αεροδρόμια της Γαλλίας, Νίκαια, Τουλούζη και Μασσαλία με αεροσκάφη τύπου Airbus A320. Φέτος το καλοκαίρι, η εταιρεία πρόσθεσε επίσης ένα ακόμα απευθείας δρομολόγιο που συνδέει το αεροδρόμιο της Μασσαλίας με το Ηράκλειο για την περίοδο 17 Ιουλίου έως 1η Σεπτεμβρίου. Ο όμιλος ανταποκρίνεται στην υψηλή ζήτηση από την πλευρά των ταξιδιωτών αναψυχής κατά την περίοδο των θερινών διακοπών, δείχνοντας έμπρακτα την εμπιστοσύνη του στον ελληνικό τουρισμό. Παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα στους Ελληνες ταξιδιώτες να έχουν μια πιο γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε περιοχές της Γαλλίας μέσω των απευθείας πτήσεων.

– Επειτα από τόσα χρόνια στον χώρο των αεροπορικών εταιρειών ως manager, πώς κρίνετε το μέλλον των αερομεταφορών και του τουρισμού στη χώρα μας;

Η Air France και η KLM είναι από τις αεροπορικές εταιρείες που έχουν μεγάλη ιστορία στην Ελλάδα και ισχυρούς δεσμούς: Εχουν βάση στη χώρα μας για περισσότερα από 70 χρόνια. Είναι χαρακτηριστικό ότι η KLM πέταξε για πρώτη φορά το 1930 στην Κρήτη, που αποτελούσε ενδιάμεσο σταθμό στη γραμμή Αμστερνταμ – Τζακάρτα, ενώ το 1947 έγινε η πρώτη πτήση από το Παρίσι για την Αθήνα με την Air France, που λειτούργησε ως ενδιάμεσος σταθμός για τη Μέση Ανατολή. Και οι δύο εταιρείες απέκτησαν μόνιμα βάση στη συνέχεια, εγκαινιάζοντας τις απευθείας πτήσεις προς και από την Αθήνα. Ολα δείχνουν ότι η επιβατική κίνηση προς την Ελλάδα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται. Τα στοιχεία που έχουμε για τους επιβάτες που ταξιδεύουν προς και από την Ελλάδα (εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού) έχουν αυξητική τάση, ενώ από την εγχώρια αγορά σε Γαλλία και Ολλανδία βλέπουμε ένα σταθερό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Είναι σημαντικό ότι με ένα τόσο διευρυμένο δίκτυο σε όλο τον κόσμο, ο όμιλος μεταφέρει επισκέπτες στη χώρα μας από κάθε γωνιά της γης. Οι αερομεταφορές εξελίσσονται σε όλο τον κόσμο και το ίδιο ισχύει και για την Ελλάδα. Πέρα από τις ανάγκες της κάθε εποχής που προσαρμόζουν τα δίκτυα και το αεροπορικό προϊόν (ναύλους, κατηγορίες θέσεων, υπηρεσίες κ.λπ.) ανάλογα με τη ζήτηση και τα δεδομένα, οι εταιρείες οφείλουν να δουν το μέλλον των αερομεταφορών και σε ό,τι αφορά στο περιβάλλον. Ο όμιλος Air France – KLM καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια, ακολουθώντας πρακτικές αειφορίας, παρακινώντας και τους επιβάτες να βοηθήσουν έμπρακτα, είτε αντισταθμίζοντας τις εκπομπές ρύπων που προκλήθηκαν για το ταξίδι τους και υποστηρίζοντας την αναδάσωση περιοχών σε όλο τον κόσμο, είτε ακόμη και αποτρέποντάς τους να ταξιδέψουν με αεροπλάνο, εφόσον αυτό δεν είναι απόλυτα απαραίτητο. Το πρόγραμμα Fly Responsibly που ανακοίνωσε η KLM πρόσφατα είναι σε αυτήν τη γραμμή. Οσον αφορά στον τουρισμό, η Ελλάδα ως προορισμός θα πρέπει να εστιάσει περισσότερο στην ποιότητα και όχι στους αριθμούς των επισκεπτών. Θα πρέπει να γίνουν προσπάθειες για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και σε κάποιες περιοχές ενίσχυση της προβολής για ολόχρονη επισκεψιμότητα.



There are no comments

Add yours