Γιώργος Τσαούσης, Επικεφαλής του τμήματος Consumer Electronics της Samsung Electronics Hellas
Ο επικεφαλής του τμήματος Consumer Electronics της Samsung στην Ελλάδα, Γ. Τσαούσης, μας σκιαγραφεί την αγορά τηλεοράσεων στη χώρα μας και μας ξεναγεί στους νέους ρόλους που επιφυλάσσει το μέλλον για την αγαπημένη μας συσκευή…
Η τηλεόραση παύει να είναι ένα παθητικό μέσο προβολής
H αγορά των τηλεοράσεων αλλάζει και εν όψει Μουντιάλ αφορά ολοένα και μεγαλύτερη μερίδα καταναλωτών. Οι ίντσες αυξάνονται, οι αναλύσεις γίνονται ακόμα πιο ευκρινείς και οι… αρμοδιότητες μιας σύγχρονης TV δεν περιορίζονται στη θέαση ταινιών, τουλάχιστον όχι σύμφωνα με το όραμα της Samsung, το οποίο αναθέτει στην τηλεόραση την πλήρη εποπτεία του νοικοκυριού μας, ενώ από αναγκαίο κακό στη διακόσμηση ενός χώρου την μετατρέπει σε κεντρικό στοιχείο της. Περισσότερες λεπτομέρειες στις απαντήσεις του καθ’ ύλην αρμοδίου, Γιώργου Τσαούση.
– Πριν από αρκετά χρόνια περάσαμε από τις CRT στις LCD, μετέπειτα κάναμε τη μετάβαση στο ψηφιακό σήμα και ακολούθησε η τάση για όσο το δυνατόν περισσότερες ίντσες στις τηλεοράσεις. Εν έτει 2018, υπάρχουν πλέον ισχυρά κίνητρα για να αλλάξει ένας καταναλωτής τηλεόραση;
Είναι δεδομένο πως τα τελευταία χρόνια συντελείται μία ριζική επανάσταση στον χώρο της εικόνας με την έλευση της 4Κ/ UHD ανάλυσης και όχι μόνο. Καταλυτικό ρόλο παίζει και το IoT (Internet of Things) το οποίο μεταμορφώνει την τηλεόραση σε ένα ευφυές κέντρο ελέγχου του σύγχρονου σπιτιού. Οι καταναλωτές έχουν στη διάθεση τους υψηλότερη ποιότητα εικόνας, μεγαλύτερες διαστάσεις και πλήρη ελευθερία ως προς την ενσωμάτωση της τηλεόρασης στον χώρο τους. Ολα τα παραπάνω αποτελούν τους πυλώνες πάνω στους οποίους βασίζεται το οικοδόμημα της σύγχρονης τηλεόρασης, η οποία έχει πάψει να είναι ένα παθητικό μέσο προβολής και έχει εξελιχθεί σε ένα αναπόσπαστο και λίαν χρηστικό στοιχείο της καθημερινότητας του σύγχρονου χρήστη.
– Βάσει της δικής σας εικόνας της αγοράς, με ποια κριτήρια επιλέγουν τηλεόραση οι Ελληνες;
Είναι θεαματικό και συνάμα αξιοθαύμαστο, ότι δεδομένης της πολυετούς δύσκολης οικονομικής κατάστασης τα τελευταία χρόνια, ο Ελληνας καταναλωτής δεν κάνει πίστωση στο ποσό που επενδύει για την αγορά μίας τηλεόρασης. Με την 4Κ ανάλυση να αποτελεί πια μονόδρομο για μία ποιοτική αναβάθμιση, αποσπώντας ολοένα και μεγαλύτερα μερίδια αγοράς σε σχέση με την Full HD, η εγχώρια αγορά παρουσιάζει επιπρόσθετα μία εντυπωσιακή ροπή προς τη μεγάλη εικόνα, με αποτέλεσμα τη στιγμή που μιλάμε αφενός οι 55άρες 4Κ/ UHD τηλεοράσεις να αποτελούν την πιο δημοφιλή κατηγορία τηλεοράσεων και αφετέρου να καταγράφεται μία θεαματική αύξηση της προτίμησης σε ακόμα μεγαλύτερες ίντσες. Χαρακτηριστικά να αναφέρω πως το μερίδιο αγοράς των 4Κ τηλεοράσεων σε αξία ξεπερνά το 60% και από αυτό πάνω από το 30% ανήκει στα μοντέλα 55 ιντσών.
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί, πως τα κριτήρια επιλογής διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία. Συγκεκριμένα με βάση την έρευνα που πραγματοποιήσαμε στην Ελλάδα το τελευταίο τρίμηνο του 2017, διαπιστώνουμε πως μετά την τιμή και την ποιότητα της εικόνας, οι μεν ηλικίες 40-60 χρόνων προτιμούν τις μεγαλύτερες ίντσες οθόνης, οι δε ηλικίες 18-39 τοποθετούν ψηλά στη λίστα των κριτηρίων τους τη μάρκα, καθώς και τις έξυπνες λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά μιας τηλεόρασης.
– Η «μάχη» των τεχνολογιών QLED εναντίον OLED αναμένεται να μας κρατήσει συντροφιά αρκετά χρόνια ακόμα. Ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της δικής σας πρότασης και πώς αυτά μεταφράζονται στο μερίδιο αγοράς της Samsung στην Ελλάδα;
Με τις QLED τηλεοράσεις, η Samsung έχει καταθέσει το δικό της όραμα για την εξέλιξη της τηλεόρασης, από την οποία δεν σας κρύβω ότι θα δούμε ακόμα πιο εντυπωσιακά επιτεύγματα στο εγγύς μέλλον. Η τεχνολογία Quantum Dot, ούσα ριζοσπαστική και καινοτόμος παρέχει τα εχέγγυα για υψηλή ποιότητα εικόνας, απρόσκοπτη χρήση και εγγυημένη απόδοση για πολλά χρόνια. Τα χαρακτηριστικά αυτά έχουν εκτιμηθεί δεόντως από τους έλληνες καταναλωτές οι οποίοι εξακολουθούν να μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους, δίνοντας στις τηλεοράσεις της Samsung το υψηλότερο βάθρο στην αγορά για δέκατη συνεχή χρονιά.
– Δεδομένων των καινοτόμων εφαρμογών SmartThings και Ambient Mode που συνοδεύουν την καινούρια σειρά Samsung QLED TV, πώς μετασχηματίζεται ο ρόλος της τηλεόρασης στο σύγχρονο σπίτι;
Το Smart Things αποτελεί το κέντρο διαχείρισης του IoT. Πρόκειται για μία νέα, εξελιγμένη και λίαν χρηστική εφαρμογή, η οποία δίνει στον χρήστη την ευχέρεια να διαχειριστεί τις έξυπνες συσκευές του μέσα από το προσωπικό του cloud, με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια που μόνο η Samsung δύναται να παρέχει. Το Ambient mode αποτελεί την επανάσταση που έρχεται να αλλάξει ριζικά την άποψη που είχαμε για την τηλεόραση ως αντικείμενο στον χώρο. Στην πράξη, η τηλεόραση τις ώρες που δεν χρησιμοποιείται για παρακολούθηση ταινιών ή ζωντανών προγραμμάτων, ενσωματώνεται 100% στο χώρο, με τη χάρη του πιο επιδέξιου… χαμαιλέοντα, γιατί έχει τη δυνατότητα να μιμείται το μοτίβο του τοίχου στον οποίο εφάπτεται ή να προβάλλει κατ’ επιλογήν φωτογραφίες, ειδήσεις και ενημερώσεις για τον καιρό. Η «οπτική» της Samsung για τον ρόλο της τηλεόρασης στο σύγχρονο σπίτι έχει ξεκάθαρη άποψη, η οποία για μία ακόμα φορά συνάδει με την καινοτόμο φιλοσοφία της.
There are no comments
Add yours