Δημήτρης Μαγγιώρος, γενικός διευθυντής της AutoHellas-Hertz
Συναντήσαμε τoν αναπληρωτή γενικό διευθυντή της AutoHellas-Hertz, Δημήτρη Μαγγιώρο και μας μίλησε για την αλληλένδετη σχέση αεροπορικής εταιρείας και ενοικίασης αυτοκινήτου.
Διαφάνεια, πιστότητα και επιλογές μάς ξεχωρίζουν
Συνέντευξη: Ηλέκτρα Αλευρίτη
O επιβάτης μιας αεροπορικής εταιρείας είναι εν δυνάμει πελάτης και ενός rent a car. Από τη στιγμή που προσγειώνεται το αεροπλάνο του, πολλές φορές χρειάζεται για τη μετακίνησή του ένα αμάξι, είτε πρόκειται για τις διακοπές του, είτε για επαγγελματικούς λόγους. Βρίσκεται όμως αντιμέτωπος με πολλές επιλογές, και συχνά, χωρίς να ξέρει τους κινδύνους, επιλέγει εταιρείες αμφιβόλου αξιοπιστίας.
Eτσι λοιπόν, αποφασίσαμε να δούμε τους κορυφαίους στο είδος του rent a car, την Hertz, και τον αναπληρωτή γενικό διευθυντή της Autohellas-Hertz κ. Δημήτρη Μαγγιώρο, ο οποίος αναφέρθηκε στο δεσμό της Aegean Airlines με την Hertz, για τις «γκρίζες περιοχές» που πρέπει να προσέχει ένας πελάτης αλλά και για το μέλλον του τουρισμού στη χώρα μας.
– Οι επιβάτες που φθάνουν στο αεροδρόμιο Αθηνών βρίσκονται αντιμέτωποι με πολλές επιλογές όσον αφορά στην ενοικίαση των αυτοκινήτων. Πού υπερτερεί η Hertz; Γιατί κάποιος να επιλέξει την εταιρεία σας για τη μετακίνησή του;
Θεωρώ ότι τρεις είναι οι άξονες που θα πρέπει ο πελάτης να επιλέξει εμάς. Πρώτος άξονας είναι η διαφάνεια. Διαφάνεια στο τι παρέχουμε σε ποια τιμή. Eτσι, εξασφαλίζει τον πελάτη από «γκρίζες» περιοχές, από πράγματα που «αλλιώς τα κατάλαβα, αλλιώς τα είδα, αλλιώς μου τα τιμολόγησες». Eχουμε πολύ καλό μηχανογραφικό σύστημα που μας στηρίζει σε αυτό το κομμάτι της διαφάνειας και βεβαίως εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας πολύ πάνω σε αυτό.
Ο δεύτερος άξονας είναι η πιστότητα. Είναι καλό να λες ότι αυτή την υπηρεσία στην τιμολογώ με πχ. 10 ευρώ, αλλά το θέμα είναι να μπορείς και να παρέχεις την υπηρεσία. Aρα, η πιστότητα της παροχής των υπηρεσιών μας είναι πολύ υψηλή. Κάθε φορά που γίνεται μια έρευνα αγοράς αξιολογούμεθα πολύ υψηλά, είτε αυτή είναι από τρίτους στο εξωτερικό που μας ελέγχουν όπως η Hertz International, είτε οι brokers που μας δίνουν κρατήσεις είτε ακόμα και εμείς οι ίδιοι που κάνουμε έρευνες, δείχνουν ότι η πιστότητα των υπηρεσιών μας είναι πολύ υψηλή και ότι έχει καλό value.
Το τρίτο δυνατό σημείο που θεωρώ ότι έχουμε για τον πελάτη που ψάχνει, είναι ότι έχουμε μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων. Aρα, η επιλογή του πελάτη για το σωστό αυτοκίνητο που θα καλύψει τις ανάγκες τις δικές του, τις διακοπές, του, τις οικογενειακές κτλ, νομίζω θα την βρει σε εμάς σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από άλλα rent a car. Διαφάνεια, πιστότητα και επιλογές λοιπόν είναι τα τρία πράγματα που μας κάνουν προτιμητέους στον κόσμο.
– Είστε «αδερφές εταιρείες» με την Aegean Airlines. Πόσο έχει βοηθήσει τις πωλήσεις σας η προώθηση της Hertz κατά τη διάρκεια της πτήσης;
Η Hertz γενικά από πολύ νωρίς, από τη δεκαετία του 50, είχε ανακαλύψει τη δύναμη της σχέσης μεταξύ αεροπορικής εταιρείας και rent a car. Μάλιστα, ήταν η πρώτη εταιρεία που έβγαλε το πρόγραμμα Fly And Drive, για τον πελάτη που θα πετάξει, θα προσγειωθεί και θα πάρει αμάξι, καθώς ο επιβάτης μιας αεροπορικής εταιρείας είναι και πελάτης εν δυνάμει ενός rent a car. Είναι σαφές ότι πάντα οι αεροπορικές εταιρείες είναι ένα θετικό σημείο παραγωγής κρατήσεων για εμάς τις εταιρείες rent a car. Ασφαλώς και για την Aegean Airlines, με τόσα εκατομμύρια επιβάτες εσωτερικού και εξωτερικού, δεν θα μπορούσα παρά μόνο καλά λόγια να πω για την συνεργασία αυτή.
Δεν είναι όμως μόνο η Aegean Airlines με την οποία συνεργαζόμαστε. Μέσα από τη Hertz έχουμε συνεργασίες με όλες τις μεγάλες εταιρείες, όπως KLM, British, Lufthansa, Air France κτλ. Βεβαίως, με την Aegean είμαστε σαφώς καλύτερα τοποθετημένοι, μας βοηθάει και έχουμε συνέργειες στη διαχείριση του πελατειακού της δυναμικού. Σίγουρα τονίζω λοιπόν τη σημασία airline-rent a car.
– Το 2019 ήταν καλό έτος για τον όμιλο Autohellas Ελλάδος; Είστε αισιόδοξοι για το 2020;
H Autohellas είχε μια καλή χρονιά από ότι δείχνουν τα αποτελέσματά της, καθώς μας βοήθησαν σημαντικά και μας βοηθούν τα αποτελέσματα των εταιρειών αυτοκινήτων και συγκεκριμένα η μεγάλη ανάπτυξη της Hyundai-KIA σε κερδοφορία. Οσον αφορά στις μισθώσεις αυτοκινήτων (rent a car και leasing) και εκεί η κερδοφορία μας παραμένει υψηλή και βέβαια είναι το κύριο κομμάτι κέρδους του γκρουπ Autohellas. Τέλος, υπάρχουν και οι ξένες χώρες που είναι, όπως ξέρετε, 7 χώρες που δραστηριοποιούμαστε στο εξωτερικό, στα Βαλκάνια και Κύπρο, όπου η χρονιά θα μπορούσε να ήταν καλύτερη…
Το 2020 όλα τα σημάδια δείχνουν ότι η περαιτέρω ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας και η μείωση της ανεργίας, όπως διαφαίνεται, θα βοηθήσουν την ανάκαμψη των εταιρικών στόλων άρα λογικά το leasing θα έχει μια καλή χρονιά αλλά και τα μηνύματα από το εξωτερικό μας δείχνουν ότι το τουριστικό ρεύμα προς την Ελλάδα θα παραμείνει ισχυρό. Στην έκθεση του World Travel Market στο Λονδίνο όλοι οι tour operators δήλωσαν ότι η Ελλάδα παραμένει ένας αγαπημένος προορισμός, ειδικά τα νησιά στις Κυκλάδες, που σημαίνει ότι δεν έχουμε κανένα λόγο, εκτός αν γίνει κάτι στην περιοχή, να θεωρούμε ότι δεν θα έχουμε ένα καλό καλοκαίρι. Αυτό μας δίνει την άνεση να λέμε γιατί να έχουμε και φέτος ένα καλό καλοκαίρι.
*Οι απαντήσεις δόθηκαν πριν τις ραγδαίες εξελίξεις του κορονοϊού.
There are no comments
Add yours