Παναγιώτης Νίκου, γενικός διευθυντής της Volterra
Ο γενικός διευθυντής της Volterra, Παναγιώτης Νίκου, σε μια πρώτη συνάντησή μας, εξήρε τις αρχές που διέπουν την εταιρεία του, όπως και για το τι πρέπει να γίνει στη λιανική αγορά ηλεκτρισμού, ώστε όλοι οι ανεξάρτητοι προμηθευτές να είναι ισότιμοι με τη ΔΕΗ.
Τα όπλα για να πείσουμε τον πελάτη, υπάρχουν…
– Η Volterra εισήλθε στη λιανική αγορά ενέργειας. Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας σας;
Σεβασμός στον πελάτη, διαφάνεια, πλήρης αποτύπωση των χρεώσεων στο συμφωνητικό χωρίς ψιλά γράμματα. Εξυπηρέτηση και επεξήγηση στον πελάτη ανά πάσα στιγμή.
Εμπειρία για πάνω από 15 χρόνια σε μεγάλες αγορές, όπως της Ιταλίας, Γαλλίας και Ελβετίας, που μας προσφέρουν οι μέτοχοι της Volterra. Εξελιγμένα προγράμματα τιμολόγησης, σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε πελάτη.
– Η λιανική αγορά ηλεκτρισμού κυριαρχείται από έναν μεγάλο παίχτη, τη ΔΕΗ, και όλοι οι υπόλοιποι έχουν μόνον ένα μικρό ποσοστό της αγοράς (2-3%). Πόσο χρονικό διάστημα θα πάρει, κατά την άποψή σας, το ποσοστό αυτό να γίνει διψήφιο, δηλαδή να κερδίσετε μερίδιο αγοράς;
Εδώ το πρόβλημα έχει πολλές παραμέτρους. Δεν έχει γίνει η πλήρης απελευθέρωση της ενέργειας στην Ελλάδα. Μόνο στους τύπους. Ο δρόμος είναι μακρύς και η ΔΕΗ δεν έχει βγάλει το μανδύα του κράτους από πάνω της.
Στο μυαλό των περισσότερων καταναλωτών, η ΔΕΗ σημαίνει προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας χωρίς να γνωρίζουν ότι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις. Σε αυτό έχουν βοηθήσει οι κυβερνήσεις που δεν έδωσαν τη σωστή διάσταση στα θέματα που αφορούν στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας.
Φαίνεται ότι ο δρόμος αποκατάστασης της ισορροπίας στη λιανική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας είναι μακρύς και η πλήρης απελευθέρωση της αγοράς θα αργήσει. Η κατάσταση μπορεί να επιταχυνθεί μόνο με τη θέληση των κυβερνώντων και τη θεσμοθέτηση των οδηγιών της ΕΕ.
Θα πρέπει οι ανεξάρτητοι προμηθευτές να αποκτήσουν πρόσβαση στις φθηνότερες μονάδες παραγωγής (π.χ. λιγνιτικές), ώστε όλοι οι συμμετέχοντες να είναι ισότιμοι με τη ΔΕΗ σε όρους κόστους ενέργειας και έτσι να είναι σε θέση να προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες τους. Κάτι τέτοιο μπορεί να επιτευχθεί με τη σωστή εφαρμογή του μοντέλου ΝΟΜΕ σε αρχική φάση και με την προώθηση του σχεδίου πώλησης της «μικρής» ΔΕΗ.
– Με ποιο τρόπο θα αναπτύξετε το δίκτυο της Volterra στη λιανική αγορά;
Η Volterra έχει στόχους ποσοτικούς, οικονομικούς και ποιοτικούς για την επόμενη 5ετία. Εχει και υπομονή, σέβεται τον ανταγωνισμό, αλλά και ταυτόχρονα ελπίζει να τη σεβαστεί και ο ανταγωνισμός. Το βασικό για μας είναι ο ρυθμός ανάπτυξης να είναι σταθερός και υγιής. Το εμπόριο επιφυλάσσει εκπλήξεις, πολλές φορές καταστροφικές. Εμείς θέλουμε να πατάμε σε υγιές έδαφος. Δεν θα γίνουμε επιθετικοί. Θέλουμε η αγορά να είναι υγιής προς όφελος όλων. Τα όπλα για να πείσουμε τον πελάτη μας υπάρχουν. Η Volterra έχει δύο ισχυρά group σαν μετόχους, την Sorgenia και την J&P ΑΒΑΞ. Αυτό δίνει στους πελάτες περισσότερη σιγουριά. Εισήλθαμε στην αγορά για να μείνουμε.
Ο τρόπος ανάπτυξης των πωλήσεων δεν είναι δυνατόν να δημοσιοποιηθεί γιατί αφορά στη στρατηγική της εταιρείας μας. Το μόνο το οποίο μπορούμε να δημοσιοποιήσουμε είναι οι αρχές μας και σε αυτές αναφερθήκαμε παραπάνω.
There are no comments
Add yours