Harro_Julius_Petersen

Harro Julius Petersen, γεν. δ/ντής επιβατικών υπηρεσιών και πωλήσεων Ελλάδας και Κύπρου της Lufthansa

Ο κ. Petersen, γενικός διευθυντής επιβατικών υπηρεσιών και πωλήσεων Ελλάδας και Κύπρου του γερμανικού κολοσσού, μιλά για τις επενδύσεις και τους στόχους της εταιρείας.

Στόχος της Lufthansa είναι να είμαστε ηγέτες στον τομέα υπηρεσιών και φιλοξενίας

Harro Julius Petersen, γενικός διευθυντής επιβατικών υπηρεσιών και πωλήσεων Ελλάδας και Κύπρου της Lufthansa

Harro Julius Petersen, γενικός διευθυντής επιβατικών υπηρεσιών και πωλήσεων Ελλάδας και Κύπρου της Lufthansa

– Πρόσφατα, η Lufthansa γιόρτασε 55 χρόνια πτήσεων στην Ελλάδα. Πώς εκτιμάτε την παρουσία της στη χώρα μας και πόσο έχει εξελιχθεί τα χρόνια αυτά; Η ελληνική αγορά είναι σημαντική για τη Lufthansa;

Φέτος, η Lufthansa German Airlines συμπληρώνει 55 χρόνια επιτυχημένων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Από την έναρξη της λειτουργίας της εδώ, τη δεκαετία του 1950, η εταιρεία έχει διαγράψει μια πολύ επιτυχημένη πορεία. Οι Ελληνες επιβάτες μένουν πιστοί σε εμάς για πάνω από 50 χρόνια, αναγνωρίζοντας τη Lufthansa ως μια αξιόπιστη αεροπορική εταιρεία που διαρκώς ανανεώνεται, κάνοντας πρωτοποριακά βήματα προς την εξασφάλιση της άνεσης στο αεροπορικό ταξίδι. Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 800.000 επιβάτες ταξιδεύουν από και προς την Ελλάδα, επιλέγοντας τη Lufthansa. Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους, καθώς το 2013 σημειώθηκε σημαντική αύξηση 10%, με ακόμη περισσότερους Γερμανούς τουρίστες και επιχειρηματίες να ταξιδεύουν προς/από την Ελλάδα. Συνολικά, το 2013, οι εταιρείες του ομίλου Lufthansa μετέφεραν περισσότερους από 104 εκατ. επιβάτες, ενώ για το 2014 αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη αύξηση. Προσφέρουμε τις καλύτερες ανταποκρίσεις προς παγκόσμιους προορισμούς. Πετάμε ανελλιπώς, όλο το χρόνο, εξυπηρετώντας τους επιβάτες που ταξιδεύουν προς και από την Ελλάδα μέσω των δύο κόμβων μας στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο, μέσω των οποίων επιτυγχάνουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες με τιμές που περιλαμβάνουν τα πάντα: δωρεάν αποσκευές, γεύματα, χωρίς κρυφές χρεώσεις και δυσάρεστες εκπλήξεις.

– Η Lufthansa προάγει τα ελληνικά προϊόντα στις business lounges στο «Ελ. Βενιζέλος», ενώ εγκαινιάσατε πρόσφατα μια νέα συνεργασία με την ελληνική εταιρεία Korres. Ποια είναι η ανταπόκριση των επιβατών της Lufthansa σε αυτές τις πρωτοβουλίες;

Η Lufthansa ανέκαθεν σεβόταν τους εκλεκτούς επιβάτες της, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις λεπτομέρειες ενός ταξιδιού, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πτήση. Η κορυφαία, ταξιδιωτική εμπειρία ξεκινά από το αεροδρόμιο και πιο συγκεκριμένα από τις αίθουσες αναμονής της Lufthansa, που έχουν επανειλημμένα βραβευθεί για τις υπηρεσίες και την ατμόσφαιρά τους. Επίσης, πιστεύουμε στην υποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων και συνεργατών κι έτσι αξιοποιούμε τις συνεργασίες μας τόσο επί εδάφους όσο και επί αέρος. Πριν από λίγο καιρό, η Lufthansa εμπλούτισε τις υπηρεσίες εδάφους στο Lufthansa business lounge στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, προς τους επιβάτες business class, HON, senators και miles & more frequent travelers, προσθέτοντας εμπειρίες οινογευσίας και γευσιγνωσίας, αλλά και εκλεκτά, τοπικά προϊόντα ως αποχαιρετιστήρια «γεύση» από την Ελλάδα, συνάπτοντας προσεκτικά επιλεγμένες συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς. Επί του παρόντος, στη lounge της Lufthansa προσφέρεται μεγάλη ποικιλία ελληνικών προϊόντων σε συνδυασμό με οινογευσία, στο διάστημα που οι επιβάτες χαλαρώνουν, περιμένοντας την πτήση τους. Μπορούν να δοκιμάσουν εξαιρετικά κρασιά τοπικών οινοπαραγωγών, μαρμελάδες, μέλι, ελαιόλαδο, θαλασσινό αλάτι και πολλές άλλες νοστιμιές, τις οποίες μπορούν να αγοράσουν και ως αναμνηστικό. Η συνεργασία με τα φυσικά προϊόντα Κorres που εγκαινιάστηκε το 2013, προσφέρει στους επιβάτες τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα κορυφαία προϊόντα της διακεκριμένης, ελληνικής εταιρείας που παρασκευάζονται αποκλειστικά από βότανα.

– Η Lufthansa βελτιώνει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα προς τους επιβάτες, όπως είναι η premium economy class. Τι επιθυμεί να επιτύχει με αυτές τις ενέργειες;

Στόχος μας είναι να είμαστε ηγέτες στον τομέα υπηρεσιών και φιλοξενίας, βασικό στοιχείο που χαρακτηρίζει τον εμπλουτισμό του προϊόντος μας φέτος, το οποίο αναγνωρίστηκε με σημαντικές βραβεύσεις. Η τοποθέτηση της καινούριας premium economy class και η επιτάχυνση της μετασκευής της καινούριας business class σε όλα τα αεροσκάφη διηπειρωτικών διαδρομών έως το καλοκαίρι του 2015, θα μας καταστήσει ηγέτες της αεροπορικής βιομηχανίας. Φυσικά, δεν θα επαναπαυτούμε, αλλά θα μεριμνήσουμε να προσελκύσουμε ακόμη περισσότερους πελάτες. Η premium economy class είναι ένα αναβαθμισμένο προϊόν, που σταδιακά θα τοποθετηθεί στο σύνολο των 106 αεροσκαφών διηπειρωτικών διαδρομών. Τη νέα αυτή ταξιδιωτική εμπειρία αναμένεται να απολαμβάνουν περισσότεροι από 1.5 εκατ. επιβάτες ετησίως. Η Lufthansa έχει δεσμευτεί να επενδύει 1 εκατ. ευρώ καθημερινά ως το 2015, για τη βελτίωση των υπηρεσιών καμπίνας και εδάφους. Νέα καθίσματα σε όλες τις κατηγορίες θέσεων, ατομικό πρόγραμμα ψυχαγωγίας στην economy class, καινοτομίες στη first και business class, καθώς και ολοκαίνουριες lounges, θα μας βοηθήσουν να θέσουμε νέα δεδομένα στην αεροπορική βιομηχανία και θα μας χαρίσουν το προβάδισμα έναντι άλλων αεροπορικών εταιρειών που προσφέρουν διαφορετικά προϊόντα στο δίκτυο δρομολογίων τους.

Το συγκεκριμένο κείμενο αποτελεί μέρος της συνέντευξης του κ. Petersen που δόθηκε αποκλειστικά στο www.airnews.gr. Για να δείτε ολόκληρη συνέντευξη, μπορείτε να επισκεφτείτε το παρακάτω link: http://bit.ly/1vOLCdg.



There are no comments

Add yours