Jim Xu, πρόεδρος του Huawei Consumer Business Group
Στο περιθώριο της εντυπωσιακής παρουσίασης της νέας σειράς Huawei P20 στο Παρίσι, συναντήσαμε τον πρόεδρο του Consumer Business Group της Huawei, Jim Xu και μιλήσαμε μαζί του για τους τομείς στους οποίους επενδύει η εταιρεία αλλά και για την τοποθέτησή της απέναντι στον ανταγωνισμό.
Η φωτογραφία αποτελεί τομέα-κλειδί για εμάς
Σε ποιόν τομέα των τεχνικών χαρακτηριστικών των smartphones σας επενδύετε το μεγαλύτερο ποσοστό των πόρων του R&D τμήματός σας;
Στη φωτογραφία. Η φωτογραφία παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο για εμάς. Σίγουρα έχουμε χιλιάδες στελέχη αφιερωμένα στην έρευνα και στην ανάπτυξη των Kirin chipset μας, αλλά τόσο σε επίπεδο λογισμικού όσο και σε επίπεδο hardware, η φωτογραφία αποτελεί τομέα-κλειδί για την εταιρεία μας. Προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις επιδόσεις, διατηρώντας ταυτόχρονα το design ελκυστικό και δημιουργώντας λεπτότερες συσκευές. Αυτό αποτελεί μια εξαιρετική πρόκληση για την παραγωγή. Ταυτόχρονα, επειδή είμαστε και κατασκευαστές τηλεπικοινωνιακών υποδομών για τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, στα πλεονεκτήματα των κινητών μας αντανακλάται η τεχνογνωσία που έχουμε αποκομίσει από την σταθερή συνεργασία μας μαζί τους. Όσον αφορά στο software, η τεχνητή νοημοσύνη και η άμεση αξιοποίηση όλων των καινοτομιών της Google και του Android αποτελεί προτεραιότητα. Αξίζει να υπογραμμίσουμε πως από το Huawei Mate 9 κι έπειτα φροντίζουμε να εξασφαλίζουμε αμείωτες επιδόσεις στις συσκευές μας για 18 μήνες, ενσωματώνοντας εξελιγμένο λογισμικό που αναλαμβάνει τη συντήρηση και την αυτόματη επίλυση των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν από την καθημερινή χρήση σε βάθος χρόνου. Ας μην ξεχνάμε πως η Huawei είναι αφοσιωμένη σε μια R&D (research & development) φιλοσοφία. Πέρυσι επενδύσαμε συνολικά πάνω από 10 δισ. ευρώ σε έρευνα και ανάπτυξη, ενώ εδώ και 30 χρόνια, κάθε χρόνο επενδύουμε πάνω από το 10% των εσόδων μας στο R&D. Τέλος, συνέργειες με πρωτοπόρες στον κλάδο τους εταιρείες, όπως πχ η Leica, παράγουν εξαιρετικά αποτελέσματα από τα οποία επωφελούνται οι τελικοί καταναλωτές.
Νιώθετε απειλή από νεοεισερχόμενες εταιρείες στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως πχ η Xiaomi;
Έχουμε επενδύσει αρκετά στην είσοδό μας στην ευρωπαϊκή αγορά. Μάθαμε από τα λάθη μας, αλλά ποτέ δεν εγκαταλείψαμε την προσπάθεια να ενισχύσουμε το brand μας. Μέσα στα επόμενα δυο χρόνια είμαστε έτοιμοι για ακόμα μεγαλύτερα πράγματα, στοχεύοντας στην κορυφή. Σίγουρα κάποιοι ανταγωνιστές -όπως η Xiaomi- είναι πολύ επιθετικοί όσον αφορά στην τιμολογιακή τους πολιτική σε μερικές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Ωστόσο είμαστε εταιρείες με διαφορετικό DNA. Επικεντρώνουμε στην ποιότητα και στην εξυπηρέτηση. Δεν είναι τυχαίο πως στην έναρξη της επίσημης παρουσίασης της σειράς P20 μας καλωσόρισαν εκπρόσωποι τεσσάρων από τους μεγαλύτερους παρόχους τηλεπικοινωνιών της Ευρώπης. Έχουμε εξαιρετικά στενή συνεργασία με όλους τους operators και τα τέσσερα τελευταία χρόνια είναι ενθουσιασμένοι με τα προϊόντα μας. Στόχος μας δεν είναι μόνο οι χαμηλές τιμές. Προσπαθούμε να χτίσουμε μακροπρόθεσμες σχέσεις με την αγορά και με τους καταναλωτές. Αυτό είναι που μας διαφοροποιεί και μας ξεχωρίζει.
Η σειρά P20 μας σύστησε την «AI Master Photography», μια σειρά από φωτογραφικές βελτιώσεις που στηρίζονται στις εκτεταμένες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης που προσφέρει ο Kirin 970. Από τη στιγμή που και το Huawei Mate 10 Pro διαθέτει το ίδιο chipset, να περιμένουμε αναβάθμιση προκειμένου να υποστηρίξει και αυτό με τη σειρά του τις παραπάνω λειτουργίες;
Φυσικά, από τη στιγμή που το «AI Master Photography» εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες της ενσωματωμένης NPU στον Kirin 970, θα μπορέσει σε σύντομο χρονικό διάστημα να εφαρμοστεί και στο Huawei Mate 10 Pro ως αναβάθμιση.
There are no comments
Add yours